1 lipca 2013

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media" - Arkadiusz Podlaski

Dzisiaj słów kilka o książce Arkadiusza Podlaskiego, która w całości poświęcona jest tematyce Social Media. Autor specjalizuje się w marketingu internetowym, a jego wiedza w tym obszarze jest bogata co widać nie tylko w książce, ale również na blogu.  Jest to jedna z pierwszych publikacji o tym zakresie tematycznym jaką miałam okazję studiować.

Książka obejmuje szeroki zakres informacji dotyczących Social Media. Mogę śmiało powiedzieć, ze jest to pewnego rodzaju elementarz dla osób, które chcą poznać podstawy tego tematu, oraz jak sprawnie i skutecznie poruszać się w serwisach społecznościowych. Na samym początku czytelnik otrzyma garść informacji o marketingu społecznościowym oraz social media optymalization aby zaraz po tym sprawnie poznać kilka najważniejszych portali społecznościowych. Kolejno poznamy tajniki efektywnych działań na wcześniej wymienionych portalach. Autor daje ciekawe rady jak działać w sieciach społecznościowych oraz jak budować wizerunek własnej osoby czy też marki. Z zainteresowaniem przeczytałam o tym jak firmy skutecznie działają i zarabiają na portalach społecznościowych.

Książka bardzo przypadła mi do gustu - jest napisana zwięzłym, zrozumiałym dla każdego czytelnika językiem. Zawiera wiele przykładów, ikon, które pozwalają w sposób graficzny spojrzeć na treść. Po lekturze tek publikacji, każdy czytelnik powinien być chociaż w stopniu podstawowym poruszać się w internecie w obszarze social media.

2 komentarze:

  1. Dzięki Karolina za recenzję. Cieszę się, że książka przypadła do gustu. Pozdrowienia dla wszystkich fanów Social Media i Kreatywnego HR :)

    OdpowiedzUsuń